Aerobot Yolcuların Hizmetinde

Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nda Kullanıma sunulan ‘Aerobot’ adlı robot, yolculara yardım edip yol gösterecek.
Yolculara danışma hizmeti vermek üzere tasarlanan robot, vatarndaşların ve turistlerin sorularını yanıtlayacak. Yolcuların biet bilgilerini okuyup, uçuş detaylarını da canlı olarak ekranına yansıtacak.
Geliştirmek İstiyoruz
Robot hakkında açıklamalarda bulunan Sabiha Gökçen Havalimanı Bilgi İşlem Direktörü İsmihan Baysal Anderson, yolculara daha fazla yardımda bulunmak adına bu adımı attıklarını söyleyerek, “5 farklı dili konuşabilme özelliğine sahip. İlk aşamada sadece İngilizce ve Türkçe olarak yolculara destek vericek. İleri aşamalarda, restoranlarda ne gibi kampanyalar olduğuna dair bilgileride robotla yolcularımıza iletmek istiyoruz” dedi.
Sayısı Artacak
Günde 16 saat aktif olarak kullanılacak robotların sayısı, yolculardan alınacak geri dönüşler doğrultusunda artırılacak.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir